All those stupid love songs started to make sense.

Dessa dagar tackar jag att musiken finns, man kan inte må bättre än när man har ett par hörlurar i öronen med musik man gillar. 
 
Idag har varit en seg dag då jag går i skolan från 8-4 med inga raster imellan. Sista lektionen var även idrott i regn så det gjorde inte det hela bättre. Men jag och Frida drog alla fall hem till mig blöta men glada och satta igång med att göra en äpplepaj, måste ju käka allt gott nu när mitt nyttiga liv börjar imorgon, hur nu det ska gå. Men vi kollade även några gossipgirl avsnitt med en sovande Frida. Nu ska jag ta mig och kolla igenom spanskan då vi har ett litet "prov" imorgon. Önska mig lycka till kärn ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
corneliacandevi's
RSS 2.0