Just do it

Trött, värdens mensvärk och saknar min pojkvän, det är okej att tycka synd om sig själv ibland va? Kollade precis på film och nu ligger jag bara i min säng på magen för att dämpa värken. Ligger även och planerar vilka dagar jag ska börja träna i veckan, känner att jag verkligen måste börja ta tag i det nu och inte sluta efter 2 dagar. Så nu ska jag försöka börja lite smått och sakta gå uppåt. Minska på allt onyttigt och verkligen försöka äta bra mat. Sagt det här många gånger nu men nu ska jag verkligen ta tag i det. Mår inte bra över att se mig själv tinas bort av muskler och istället få en "slapp" mage. Vill se tränad och sund ut, (säger absolut inte att jag är tjock) En kvinna ska ha kurvor och lite hud. Så nu är det work har som gäller!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
corneliacandevi's
RSS 2.0