onödig fakta

- När jag är hemma själv står jag och sjunger/skriker en låt för att känna friheten typ? Jag vet jag är speciell.
 
- Mina egobilder består av en seriös och resten helt störda, thats how i roll...
 
- Det jag stör mig mest på är folk som träffats två gånger och sedan skriver jag älskar dig bästavän<333 till varandra. man ba jo men visst, vet ni ens vad den andra heter i efternamn eller? 
 
- Sen jag tog bort min tandställning har jag fått så sjukt mycket bättre självförtroende än vad jag hade innan, men jag är fortfarande en osäker tjej.
 
- Jag hatar verkligen när ens kompis säger till någon annan "men hon är bara blyg" bara för man inte pratar med hennes kompisar. Man ba förlåt om jag inte har något att säga till någon jag inte känner? Måste ju liksom få se vad det är för folk jag har att göra med ;)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Haha, så blir det för mig också när jag tar bilder xD

2012-09-10 @ 21:18:25
URL: http://isabellhedberg.blogg.se
Postat av: Mergimtare ♡

fin blogg! bloglovinbyte? :)

2012-09-11 @ 15:34:59
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
corneliacandevi's
RSS 2.0