varför blir man tjock av att äta?

Tror jag ska sattsa på att bli kock för det här var nog ett av det godaste jag ätit.
 
Inte sovit alls bra inatt, låg och tänkte hela natten. Blir för mycket sånt nu. Vaknade vid 10, upp och käka frulle, duscha, och sen inte göra någonting förens vid 4 då jag hoppade på bussen mot pojken min. Vi kollade mest tv och så, kom hem här vid 11 och ska väl sätta på tv för lite tittande. Känner inte för att sova, för jag vet att det kommer sluta i att jag tänker för mycket..
Men jag säger ändå godnatt, hoppas ni får en bättre natt än jag.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Man blir tjock när man äter för mycket. Kalorier in och kalorier ut är det man ska tänka på. :-) Det ser riktigt gott ut.

2012-10-21 @ 06:12:26
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
corneliacandevi's
RSS 2.0