Nya tag

Ny månad, nya tag. Känner på mig att den här månaden kommer bli något bra, eller jag hoppas alla fall på det. Efter den här månaden som kommit med tråkiga besked, men ändå att jag har träffat nya underbara personer som förändrat en stor del. Så hoppas jag att oktober blir riktigt bra, och med alla underbara personer vid min sida så kan jag inte se att något ska gå dåligt. Är så jävla glad just nu, men ändå börjar jag tänka på vad som kan hända då allting inte är riktigt bra med dem i min närhet. Men med ett leende på läpparna ska jag ta mig igenom denna månad med!


Kommentarer
Postat av: carla<3

så glad att jag har dig, och dom andra flickorna vår! Nu jävlar gör vi något bra med den här månaden, och kämpar oss egenom den tsm! :*

2012-10-01 @ 23:31:32
URL: http://carlaraikeros.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
corneliacandevi's
RSS 2.0