Forever alone

 
Väldigt rolig halloween, helt själv och så. Kollar istället igenom massa bilder och inser hur sjukt snygg min kropp var när jag tränade fotboll, måste ta tillbaka den, men är så sjukt jävla lat, tyvärr. Saknar även den tiden då allt var så bra. Jag var så glad. Det är jag ju nu med men då var allting verkligen helt bra, hade hur många vänner som helst och hade alltid något att göra på dagarna, men de dagarna är väl förbi och de vännerna har man även växt ifrån.. Tar mig nog och går ut en stund sen, rensa tankar och träna lite sammtidigt. Behövs kan jag säga. Sen sätter jag nog på en film och stannar i sängen resten va kvällen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan kom ihåg att man måste ha tråkigt emellanåt för att sedan uppskatta det roliga. Du ska ha det så bra och sköt om dig.
STORA KRAMAR FARMOR

2012-11-01 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
corneliacandevi's
RSS 2.0