För mycket tankar.

Känner mig bara så vilsen, vet inte vad jag vill med någonting. Ena dagen är jag helt säker och näsa kan jag inte sluta tänka på om det verkligen är det jag vill. Kan knappt sova på nätterna då mina mardrömmar håller mig vaken och jag vaknar helt kallsvettig. Egentligen mår jag så himla bra men jag tänker för mycket, spenderar för mycket tid i min ensamhet. Som leder till att jag blir så nere, bara ligger i min säng och orkar inte röra mig. Jag är så rädd för att någon ska svika mig och gå ifrån mig. Därför stöter jag bort dom som kommer för nära för att själv inte bli sviken. Men det är bara jag som förlorar på det. Sluta bara tänka...

Kommentarer
Postat av: ellen

FIn blogg! :D

Svar: tack så mkt :)
cornelia candevi

2012-10-29 @ 14:02:30
URL: http://elllenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
corneliacandevi's
RSS 2.0