Lite snabba frågor

Du heter: Cornelia Felicia Candevi

Smeknamn: Corre, Conny, Cornet, Conne, CC. har massa smeknamn (kärt barn har många namn)

Beroende av: Allt onyttigt, min mobil.

 

Vad tror folk om dig? De flesta har jag hört uppfattar mig som bitch. Eftersom jag är jätteblyg när det är mycket folk jag inte känner, men när de väl lärt känna mig har de ändrat uppfattning som tur är!

Stämmer det? Nej inte om jag får säga det själv, vill alltid folk det bästa och jag är bara bitchig när det är något jag verkligen tycker är fel.

Vad får du oftast komplimanger för? Min rumpa typ haha.

Hur svarar du i mobilen: Tjaaa eller typ Hej det är Cornelia, beror på vem det är.

Hur känner du dig nu: Trött och ensam. (a)

Vad saknar du: Allt för mycket just nu

Hade du en bra kväll igår: Ja, med bästa Oscar. ♥

När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ vardagar vid 10-11 och Helger beror helt på

Är du blyg?: Bland massa folk jag inte känner är jag blyg, men inte lika blyg om man träffar någon ensam. Och när jag väl är bekväm med någon är jag crazy...

Sysslar du med någon idrott: Nae inte längre, slutade i fotboll för snart 2 år sen... pgr av att mitt knä har fuckat ut.

 

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, eller jag tror det.

 

Har du spytt offentligt: Ao när jag va liten

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissa stående och dra en runk! Haha

Är du nöjd med ditt liv:  Ja just nu är jag hur nöjd som helst, lite motgångar bara men det är ju sånt som alltid kommer!

Är du bortskämd: Nej, det skulle jag nog inte kalla mig, får det jag behöver och det är jag nöjd med

Vad är det värsta du vet?: Personer som alltid ska ha uppmärksamhet, falska vänner osv.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag väl men nog ingen jag riktigt kan lita på.

Vilka umgås du med? De mesta jag umgås med just nu är väl Frida, Oscar, Sofia, Alice även lite Carla men blir ju även fler.

 

En speciell dag du minns: Kommer inte på någon nu

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, litar inte på någon fullt ut, men annars så Frida kanske.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA!

 

Vill du gifta dig: såklart, men inte än på ett tag!

Vill du ha barn: Ja, högst 2!

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, och de är även världens bästa föräldrar

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Är du i ett förhållande? Jajamän!

Har du kysst någon idag? inte idag inte...

När går gränsen vid otrohet? Gått för långt med någon och varit med på allting

Är du romantisk? Nja... men försöker väl

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Avundsjuk, retsam, mysig, omtänksam

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 17 eller 18 tror ja de va

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Pappa ♥


Kommentarer
Postat av: Oscar

Retsam vet jag nog...

2012-10-21 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
corneliacandevi's
RSS 2.0