kvällens

// tröja - monki // väst - zara // byxor - carlings // väska - accent // skor - dinsko //
 
Blev några snabba bilder innan vi åkte till min moster där kvällen har spenderats med en liten del av släkten därför ser jag ut som jag vet inte vad och bilderna blev heller inte så bra. Blev en kort dag idag på praonen och det tackar jag för, helt slut efter den här veckan, men dom har verkligen varit skittrevliga! Fick en tröja och ett presentkort på att äta där, så kommer nog komma tillbaka! 
 
 

Kommentarer
Postat av: madde-highheelslady

Hej hej,
Detta är första gången jag är inne hos dej,
Men absolut inte den sista! :)
Bra blogg du har :D

Kika gärna in hos mej med
3 kategorier
Vardag- Vad jag gör om dagarna

Sex & Relationer -för ett smartare&skönare kärleksliv

och

DU,DU,DU- allt för att göra dej säkrare,gladare,snyggare :)

Önskar dej en bra helg!
Pussar ♥

Svar: Kul att höra! kikar in hos dig och kollar runt lite med! :)
cornelia candevi

2012-10-06 @ 12:12:36
URL: http://highheelslady.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
corneliacandevi's
RSS 2.0