I'm in love in a shoe

 

Kommentarer
Postat av: ronja

GUD vad snygga skor!! har du satt på dom själv? :) fin blogg förövrigt, såg att du bor i linköping och jag ska dit på konsert snart, så tänkte att jag lika gärna kunde fråga dig om du har några tips på annat man göra där? (typ caféer, shopping, ställen att se etc.) haha, det här lät verkligen lame men ah.. :D

Svar: åh tack! skorna är från romwe så har inte satt på nitarna själv :) Ja det finns väl lite att göra här i Linköping, dock så vet jag inte vad som är så speciellt eftersom jag bott här och är van vid allt, men om du ska fika så är nog espresso house det jag rekommenderar, shopping affärer finns många mitt i centrum som tex, gina, hm, monki, bikbok och mycket mer. Ställen att se tror jag inte vi har så mkt här i Linköping, men trädgårdsföreningen kan vara mysigt att ta en picknick i! :) Vad ska du på för festival? antar att det är rixfm? :)
cornelia candevi

2012-08-21 @ 20:37:54
URL: http://ronjaaune.blogg.se
Postat av: Malin

Jäkla snygga pjucks!

Svar: visst är dom!
cornelia candevi

2012-08-22 @ 23:57:11
URL: http://malinmalinmalins.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
corneliacandevi's
RSS 2.0